Call of Duty: Black Ops 2. És un altre shooter en primera persona que ha sigut un dels videojocs més venuts d'aquest any. La saga de Call of Duty és una de les més famoses i per això, és una de les més venudes, per no dir la que més. En aquest videojoc hi han tres apartats:
-Zombis: Un mode de joc en que la gent pot jugar en una sala online amb els seus amics o amb gent d'altre lloc. Consisteix en fer una matança amb zombis que venen a per tu i els teus companys. Hi han accessoris per millor les teves habilitats, armes, moviments. Pots fabricar nous objectes per poder saltar, fer volar zombis...
-Campanya: Mode de joc offline en el que jugues al mode més curt dels tres que hi ha. La majoria de gent no hi juga a aquest mode, però personalment, no està tan malament (segueix la història de Black Ops).

-Multijugador: El mode que més juga la gent. És un mode en el qual et connectes online per jugar partides en el que l'objectiu és guanyar. A part del contingut estàndar que ve al videojco, també hi han extensions descargables (DLC) en el que s'inclouen mapes i modes de joc nous (en aquesta saga han inclós una nova arma, peacekeeper).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada