Personalment és un del videojocs més intrigants i interessants que he jugar mai però, això si, si vols multijugador aquest no és el teu videojoc.
Heavy Rain. Videojoc en tercera persona que consisteix en salvar a un nen que ha sigut segrestat per un assesí anomenat: 'l'assasí de l'origami'. Per fer qualsevol acció has de interactuar amb els botons i la forma que indiqui la pantalla.
Fins les desicions més insignificants poden cambiar tota la història.
La desaparició d'un nen farà que quatre personatges arribin a fer una batalla d'ingeni per descobrir on hi és.
La pregunta que es respon a aquest videojoc és: Fins on ets capaç d'arribar per amor?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada